30.12.13

Pizza för Halloween


Pizza för Halloween
Ingredienser
pizzadeg, ost, keso, ägg, oliver, champinjoner, korv, tomater, paprika.

Framställning
Halloween Pizza är jättegott. För att förbereda detta recept för pizzadeg Pizza stretching, vilket ger en rund form. Smörj pizzapannan med olja och mjöl tapeteaya. Placera degen i pannan och sedan gnuggas med tomatsas. Sedan jag lagt korven, Brany ost, svamp och ost. När vi inrett speciellt för Halloween pizza, omvandlar den till ett monster. Runt facket jag lägger skivade tomater. Tva tomatskivor bland vilka jag satte en svart oliv ögon. näsa Jag gjorde alla en oliv skuren i fyra bitar. Ögonbryn och mun gjordes med en grön paprika och en röd paprika. Efter att vi avslutat inställningen Pizza Halloween jag lägga den i ugnen. Lat 15-20 minuter för bakning.


google.com, pub-4380118099367283, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar